tisdag 26 augusti 2008

Sommaren snart slut-

Nu är sommaren snart slut - så nu står hösten innanför dörren. Jaha då blir det att snart börja jobba i recceptionen - det ska bli kul att börja arbetsträna igen*längtar* sedan så blir det nog bara lugnt framöver - blir fest den 6/9 för då fyller man juh år, fast eg inget att fira.
Jag drömmer världens konstigaste drömmar.
I natt fick jag tvillingar som hette Molly och Simon, och var så söta och underbara. Födde bara inte på det vanliga sättet- utan via munnen * helt sjukt* hehehe drömmar kan vara väldigt konstiga ibland.

jag hoppas att min drömman står vid min dörr snart....är så trött på singellivet, drömmer om barn, hus, hund.......Men kanske bara blir en dröm, åldern börjar juh snart att rusa iväg*suck*

I torsdags var jag och kollade på kalle Baah - vilket bra reagge band- helt underbara.


Ha det gott nu alla!!

Kramar Linda!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej Linda.. hur har du det? Ditt singelliv kommer nog inte vara så länge tilll... det ändrar sig när man minst anar det...Trodde inte jag o bobby skulle vara ihop så länge som 6 år nu =)
Ha det super gott
Kram

Jullan sa...

Du är lite dålig på att svara på sms flicka lilla!
:-)

Anonym sa...

Din kärlek kommer syrran :) Det gäller bara och hitta den rätta, vilket jag tror du kommer göra. Jag ser ifram imot att bli faster! ;) Eller blir det moster? haha. Älskade du!