måndag 2 juni 2008

Sommar-sol

Vilken underbar helg det har varit med så underbart väder. Har varit ute och solat alla dagar i helgen, så himla skönt:=)
Det finns inget bättre än en stor glass och sol.....

Det är helt underbart att sommaren har kommit hit......
I natt drömde jag värsta drömmen, att jag var inlåst på corner ( ivästervik) och att jag ej kom ut och alla som jag ringde till var borta långt bort, men sedan kom nina och jenny och skulle försöka rädda mig....men då när dom väl lyckats ta sig in på corner så började stället brinna- då koma barry fast inte som människa utan som drake och rädda oss alla.
asså helt sjuk dröm- flummigt att man drömmer om ens vänner som man inte träffar alls ofta(som synd är) men jag ska juh till v-vik den 27 juni, med mitt aktivitcenter som jag går på. då ska vi bo på vabdrahem -båtmansstugorna. Det ska bli mysigt och på kvällen ska man käka corner och då hoppas jag att man kan ha en liten "dejt" med polarna där:=):=) f*n ibland ångrar jag att ja flyttade från västervik.......
men hoppas att alla har haft det bra i denna sommar värme.....

Henrik: du kanske inte läser detta, men hoppas du blir frisk snart, tänker på dig. Så du får komma hem och vara med din familj. jag hoppas att även du mår så bra så att du kan komma till corner den 27, vore så kul......

HA det gött alla:=):=)

2 kommentarer:

Jullan sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Vilken fin dröm.

Anonym sa...

Ska du inte blogga mer :P